Skip to content
Menu
0
Your cart is empty. Go to Shop

REGULAMIN SKLEPU SVENSKAMEDJULIA

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE 

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady obowiązujące w Sklepie www.svenskamedjulia.pl/sklep.     
  2. Klient chcąc dokonać zakupu, jest zobowiązany do zaakceptowania Regulaminu przed sfinalizowaniem Zamówienia.
  3. Sklep internetowy jest dostępny na stronie https://svenskamedjulia.pl/ oraz jest prowadzony przez Sprzedawcę.
  4. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem
    e-mail: info@svenskamedjulia.pl oraz numeru telefonu: +48696105020.
  5. Powyższy adres mailowy: info@svenskamedjulia.pl  został także wyznaczony jako punkt kontaktowy wyznaczony przez Sprzedawcę do kontaktowania się. Za jego pośrednictwem ze Sprzedawcą mogą kontaktować się również organy państw członkowskich UE, Komisja oraz Rada Usług Cyfrowych. Komunikacja odbywa się w języku polskim.

§2 DEFINICJE

  1. Sprzedawca – Julia Stachowiak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą SVENSKA MED JULIA Julia Stachowiak pod adresem ul. prof. Czesława Łuczaka nr 3, 88-300 Mogilno, o numerze NIP 5571707178, o numerze REGON 522848312 zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Klient– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną składająca Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  3. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – przedsiębiorca dokonujący zakupów w Sklepie związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego. 
  6. Użytkownik – osoba korzystająca z Platformy, w tym w szczególności uzyskująca dostęp odpłatnie bądź bez uiszczania opłaty. Użytkownikami mogą być jedynie osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby niepełnoletnie w celu korzystania z Platformy zobowiązane są otrzymać pisemną zgodę swoich rodziców lub opiekunów prawnych i przedstawić ją na wezwanie Administracji Platformy.
  7. Konto Użytkownika – indywidualne konto Użytkownika pozwalające na korzystanie ze wszystkich funkcjonalności Sklepu i Platformy, w tym w szczególności możliwości zakupu i korzystania z Usług, Produktów oraz Kursów
  8. Platforma – podstrona Sklepu o nazwie PLUGGIS dostępna pod adresem https://svenskamedjulia.pl/pluggis-kurs/ umożliwiająca korzystanie z Usług, Produktów i Kursów zakupionych w Sklepie.
  9. Regulamin– niniejszy Regulamin Sklepu, określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu.
  10. Sklep Internetowy– sklep internetowy dostępny pod adresem: https://svenskamedjulia.pl/.  
  11. Usługa – usługa polegająca na udzieleniu dostępu do treści cyfrowych dostępnych na Platformie w postaci autorskich lekcji nauki języka szwedzkiego na wybrany przez Użytkownika okres czasu po ich zakupie w Sklepie i zalogowaniu się do Platformy.
  12. Produkt – treść cyfrowa w postaci e-booka do której dostęp Użytkownik posiada po jej zakupie w Sklepie i zalogowaniu się do Platformy. 
  13. Kurs – treść cyfrowa w postaci autorskiego kursu online do nauki języka szwedzkiego do którego dostęp Użytkownik posiada po jego zakupie w Sklepie i zalogowaniu się do Platformy przez wskazany przez Sprzedawcę czas.
  14. Subskrypcja – uprawnienie Użytkownika do korzystania z Produktów lub Usług na zasadach określonych w Regulaminie przez okres trwania subskrypcji.
  15. Kursant – osoba mająca dostęp do Kursu indywidualnego lub grupowego i korzystająca z niego. 
  16. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Usługi zawarta pomiędzy Sprzedawcą
    a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
  17. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
  18. Zamówienie – forma zlecenia przez Klienta przygotowania Usługi o konkretnych parametrach na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  19. Formularz zamówienia – formularz służący realizacji Zamówienia.
  20. Dni kalendarzowe – dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli.
  21. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku.
  22. Operator płatności – organizacja płatnicza, zajmująca się realizacją operacji bezgotówkowych.
  23. Kompatybilność – współdziałanie treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, które są zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej, lub towaru tego samego rodzaju, bez konieczności ich przekształcania.
  24. Funkcjonalność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia.
  25. Interoperacyjność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru do współdziałania ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem innymi niż te zazwyczaj używane do korzystania z treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub towaru tego samego rodzaju.
  26. Treść Użytkownika – dane i informacje wytwarzane i publikowane przez Użytkownika w ramach Sklepu. 
  27. Nielegalne treści – zgodnie z DSA oznaczają informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.
  28. Akt o usługach cyfrowych (lub DSA) – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych), Dz.U. L 277 z 27.10.2022, s. 1–102).

§3 WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Obowiązkiem Użytkownika przed skorzystaniem ze Sklepu internetowego i Platformy jest sprawdzenie czy posiadany przez niego sprzęt komputerowy spełnia wymogi techniczne określone w niniejszym Regulaminie. W razie wątpliwości co do technicznych możliwości korzystania z Platformy przez Użytkownika należy zwrócić się do Sprzedawcy.
  2. Dostęp i korzystanie z Platformy możliwe jest dla Użytkowników po spełnieniu następujących wymagań technicznych:
    • aktywna skrzynka mailowa,
    • dostęp do sieci internet,
    • posiadanie sprzętu z systemem operacyjnym:  Mac OS, Android, Windows oraz przeglądarką Mozilla FireFox, Google Chrome, Safari lub innej kompatybilnej obsługującej pliki cookies,
    • kamera i mikrofon – w przypadku Kursów indywidualnych lub grupowych.
  3. Sprzedawca dołoży należytej staranności, aby korzystanie z Usług na Platformie zgodnie z Regulaminem i spełniające wszystkie wymagania określone na stronie Platformy pod adresem https://svenskamedjulia.pl/ było poprawne. Jednakże Sprzedawca nie gwarantuje, iż nie wystąpią problemy z dostępem do Platformy. Przypadki takie, wraz z ich szczegółowym opisem, należy zgłaszać do info@svenskamedjulia.pl. Będą one rozpatrywane indywidualnie.
  4. Sprzedawca informuje, iż problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie komputerowym, z którego korzysta Użytkownik (firewalle – blokady, niewłaściwe wersje odtwarzacza plików multimedialnych, programy antywirusowe i inne), mogą ograniczyć lub uniemożliwić Użytkownikowi dostęp do Usług na Platformie.
  5. Ze względu na niezależne od Sprzedawcy właściwości sieci Internet oraz sprzętu komputerowego, Sprzedawca nie gwarantuje nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do Platformy.
  6. Część materiałów udostępnianych w ramach Usługi, jak również Produkty i Kursy będą miały możliwość pobrania plików PDF i plików audio, celem poprawnego z nich korzystania zaleca się zainstalowanie programów Adobe Acrobat Reader oraz rekomenduje się przy korzystaniu z materiałów audio do korzystania ze słuchawek z mikrofonem. Przy korzystaniu z programów wyżej wskazanych rekomenduje się stosowanie najnowszej wersji tego oprogramowania.
  7. Produkty i Kursy zakupione w Sklepie będą możliwe do pobrania w formacie PDF po zalogowaniu się na Platformę w tym celu konieczne będzie zainstalowanie programu Adobe Acrobat Reader. Rekomenduje się stosowanie najnowszej wersji tego oprogramowania.
  8. W przypadku zaistnienia problemów technicznych uniemożliwiających prawidłowe korzystanie ze Sklepu, Platformy, Usług, Produktów lub Kursów należy sprawdzić, czy zostały spełnione wszystkie wskazane powyżej wymagania techniczne a w przypadku gdy problem dalej się powtarza prosimy o zgłoszenie go mailowo na adres info@svenskamedjulia.pl

§4 KONTO UŻYTKOWNIKA

  1. Założenie Konta Użytkownika w Sklepie jest bezpłatne. Zakładając Konto Użytkownika, Użytkownik otrzymuje dostęp do głównych funkcjonalności Sklepu i Platformy związanych w szczególności z możliwością zakupu Usług, Produktów i Kursów w Sklepie oraz korzystania z Usług, Produktów i Kursów na Platformie.
  2. Po zarejestrowaniu Konta Użytkownika Użytkownik może zalogować się do Konta Użytkownika zarówno przez stronę internetową Sklepu, jak i przez stronę internetową Platformy.
  3. Użytkownik przy zakładaniu Konta Użytkownika zobowiązany jest do podania w formularzu rejestracyjnym swoich prawdziwych danych tj. imienia i nazwiska oraz adresu e-mail.
  4. Nazwa Konta Użytkownika, jak i zdjęcie główne (awatar) Konta Użytkownika nie mogą naruszać cudzych praw własności intelektualnej, być obraźliwe lub naruszać jakiekolwiek praw osób trzecich.
  5. Użytkownik zobowiązany jest do aktualizacji swojego adresu e-mail w Koncie Użytkownika w przypadku gdy ulegnie on zmianie.
  6. Jeden Użytkownik może założyć wyłącznie jedno Konto Użytkownika, niedozwolone jest udostępnienie lub odsprzedaż posiadanego Konta Użytkownika osobom trzecim.
  7. Konto Użytkownika nie jest widoczne publicznie z poziomu Sklepu ani na Platformie.
  8. Po zalogowaniu się na Konto Użytkownika, Użytkownik ma dostęp do wszystkich zakupionych przez niego Produktów, Usług i Kursów, z zastrzeżeniem, że w przypadku Usług Użytkownik ma do nich dostęp przez czas, na który zakupił daną Usługę, natomiast Kursy mogą być dostępne jedynie przez z góry określony przez Sprzedawcę okres czasu, w tym również dożywotnio.
  9. Użytkownik  z zastrzeżeniem ust. 20-22 poniżej, ma dostęp do Konta Użytkownika, tak długo jak istnieje Platforma, w tym do przeglądania historii swoich zamówień oraz innych zasobów z zastrzeżeniem ust. 8 powyżej. 
  10. Dokonanie zakupu Usługi, Produktu lub Kursu w Sklepie i korzystanie z Platformy wymaga rejestracji Konta Użytkownika w Sklepie.
  11. Użytkownik zobowiązuje się do chronienia swoich danych dostępowych w postaci loginu i hasła do Konta Użytkownika przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich.
  12. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu i Platformy zgodnie z jej przeznaczeniem, zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami.
  13. W ramach korzystania ze Sklepu i Platformy Użytkownik zobowiązuje się nie podejmować działań, które mogą negatywnie wpłynąć na bezpieczeństwo i poprawność działania Sklepu i Platformy.
  14. Niedozwolone są jakiekolwiek próby uzyskania dostępu do zasobów Sklepu i Platformy do których dostępu Użytkownik nie ma uprawnień.
  15. Niedozwolone jest korzystanie przez Użytkownika z jakichkolwiek zautomatyzowanych narzędzi wysyłających dane do serwerów Sprzedawcy lub pobierających z nich dane.
  16. Sklep umożliwia dodawanie przez Użytkowników opinii o Usługach, Produktach i Kursach. Opinie te są weryfikowane przez Sprzedającego.
  17. Wystawienie opinii o Produkcie, Usłudze i Kursie w Sklepie jest możliwe wyłącznie przez zarejestrowanych Użytkowników, którzy zakupili dany Produkt, Usługę lub Kurs.
  18. Platforma nie umożliwia dodawania przez Użytkowników opinii o Usługach, Produktach i Kursach.
  19. Historia nauki w ramach Usługi jest przechowywana na Koncie Użytkownika przez okres dwóch lat od chwili ostatniego logowania przez Użytkownika na Koncie Użytkownika, a w przypadku złożenia przez Użytkownika dyspozycji o usunięciu Konta Użytkownika usuwana jest ona automatycznie.
  20. W przypadku złożenia przez Użytkownika dyspozycji o usunięciu Konta Użytkownika, Użytkownik traci dostęp do Platformy i dostępnych na niej Produktów, Kursów oraz zakupionych – aktywnych Usług.
  21. Użytkownik uprawniony jest w każdej chwili do zaprzestania korzystania z Platformy, w tym do skasowania Konta Użytkownika, poprzez kontakt mailowy na adres info@svenskamedjulia.pl
  22. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia lub zablokowania dostępu do Konta Użytkownika w przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu lub braku logowania się przez Użytkownika do Konta Użytkownika przez okres ponad dwóch lat o czym Użytkownik zostanie poinformowany drogą mailową na przypisany do Konta Użytkownika adres e-mail.

§5 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ PRZEZ KLIENTA

  1. Klient po dokonaniu wyboru konkretnego Produktu lub Kursu, powinien użyć przycisku „Dodaj do koszyka”, lub „Wybierz opcje” aby przejść do złożenia Zamówienia.
  2. Następnie Klient może zaktualizować koszyk lub zalogować się do Konta Użytkownika lub przejść do Formularza zamówienia.
  3. Na tym etapie Klient może również dodać kod rabatowy klikając w sekcje „Masz kupon? Kliknij tutaj, aby dodać swój kod”.
  4. Klient wypełnia Formularz zamówienia, w którym wskazuje
    • imię, 
    • nazwisko,
    • ulicę i kod pocztowy, miasto, 
    • kraj,
    • adres e-mail, 
    • opcjonalnie dane firmy (nazwę). 
  5. Klient może także dodać dodatkowe uwagi do Zamówienia w sekcji „Informacje dodatkowe”.
  6. Następnie Klient dokonuje wyboru sposobu płatności. 
  7. Następnie przed sfinalizowaniem Zamówienia, Klient jest obowiązany zaakceptować Regulamin oraz wyrazić zgodę na wykonanie w pełni Usług objętych Zamówieniem przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  8. Celem sfinalizowania Zamówienia i tym samym opłacenia go, Klient używa przycisku „Kupuję i płacę”.
  9. Po opłacenia Zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie w postaci wiadomości e-mail.
  10. Zabrania się składania Zamówień anonimowo lub używając nieprawdziwych danych.

§6 KURSY INDYWIDUALNE I GRUPOWE

  1. Sprzedawca w swojej ofercie posiada również kursy indywidualne oraz grupowe z lektorem.
  2. Zapis na Kurs indywidualny lub grupowy odbywa się przez specjalny formularz udostępniony przez Sprzedawcę.
  3. Po dokonaniu opłaty Kursant otrzymuje od Sprzedawcy instrukcje dotyczące planu Kursu i dołączenia do poszczególnych lekcji. 
  4. Warunkiem przystąpienia do Kursu indywidualnego lub grupowego jest posiadanie kamery i mikrofonu oraz spełnienie pozostałych wymagań technicznych wskazanych w Regulaminie i przez Sprzedawcę. 
  5. Kurs indywidualny składa się z 10 lekcji. 
  6. Lekcje odbywają się z profesjonalnym lektorem posiadającym odpowiednie i wymagane kwalifikacje do nauki języka szwedzkiego. 
  7. Każda z lekcji trwa 60 minut. 
  8. Sprzedawca dopuszcza możliwość odwołania lekcji przez Kursanta z ważnej przyczyny w terminie nie później niż na 24 godziny przed planowanym terminem, chyba, że ważna przyczyna wystąpiła później. Przez ważną przyczynę należy rozumieć zdarzenia losowe, w szczególności nagła choroba. W takiej sytuacji nowy termin nieodbytej lekcji ustala się z Kursantem indywidualnie. 
  9. W sytuacji, kiedy Kursant nie pojawi się na lekcji mimo jej nieodwołania, lekcja zostaje uznana za odbytą. W takiej sytuacji, Sprzedawca przesyła Kursantowi dodatkowe ćwiczenia do pracy własnej.  
  10. Kursy grupowe odbywają się w formule 10 lekcji, z czego każda trwa 60 minut.  
  11. W sytuacji, kiedy Kursant nie może uczestniczyć w lekcji grupowej otrzymuje materiały w formie pdf z danej lekcji.
  12. Po 10 lekcjach Kursant ma możliwość przedłużenia Kursu indywidualnego lub grupowego o kolejny pakiet 10 lekcji.
  13. Sprzedawca dokłada wszelkiej staranności by Klient uzyskał założone cele, jednak nie ponosi odpowiedzialności za ich osiągnięcie. 
  14. Sprzedawca odpowiada za należytą staranność przeprowadzanych Kursów jednak z uwagi na indywidualne predyspozycje Klientów nie bierze odpowiedzialności za efekty przez nich osiągnięte.

§7 SUBSKRYPCJA – ZASADY ZAKUPU

  1. Sprzedawca w swojej ofercie posiada również Produkty, Kursy lub Usługi dostępne w modelu subskrypcyjnym. 
  2. Opis dodawania materiałów w ramach subskrypcji oraz o zawartości danego Produktu, Kursu lub Usługi znajdują się w ich opisie w Sklepie Sprzedawcy. 
  3. Użytkownik dokonując zakupu wybranego Produktu, Kursu lub Usługi oznaczonych jako dostarczane w modelu subskrypcji, zawiera ze Sprzedawcą umowę na dostarczanie Produktu, Kursu lub Usługi przez czas oznaczony, lub nieoznaczony i zobowiązuje się dokonywać płatności przez okres trwania subskrypcji. 
  4. Okresy rozliczeniowe subskrypcji obejmują jeden pełen miesiąc kalendarzowy licząc od dnia dokonania płatności.
  5. Subskrypcja jest dostarczana przez czas:
    • oznaczony – wskazany przez Sprzedawcę w opisie Produktu lub Usługi,
    • nieoznaczony – do momentu rezygnacji Użytkownika lub wycofania Produktu lub Usługi przez Sprzedawcę. 
  6. Użytkownik w celu opłacenia subskrypcji może skorzystać z autoodnawialnej płatności za pośrednictwem karty płatniczej lub dokonywać cyklicznego zakupu w Sklepie Sprzedawcy.  Więcej o płatnościach przeczytasz w §8 Regulaminu.
  7. Użytkownik dokonujący zakupu subskrypcji otrzymuje dostęp do Platformy na zasadach opisanych w Regulaminie. 
  8. Złożenie zamówienia subskrypcji następuje przez aktywowanie przez Użytkownika widocznych w Sklepie odpowiednich opcji pakietu subskrypcji na czas nieoznaczony lub oznaczony. W każdym przypadku informacja dotycząca rodzaju zawieranej umowy będzie podana w ramach dokonywanego przez Użytkownika procesu zakupowego.
  9. Umowa na czas nieoznaczony umożliwia Użytkownikowi dostęp do subskrypcji przez nieprzerwany okres czasu, pod warunkiem dokonywania płatności.
  10. Jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny Użytkownik nie dokona kolejnej płatności subskrypcji, Sprzedawca poinformuje Użytkownika, że jeżeli w ciągu 5 dni nie dokona płatności, usługa subskrypcji będzie dezaktywowana, a dostęp do Produktu lub Usługi zostanie odebrany.
  11. Użytkownik, który wybrał subskrypcję na czas nieoznaczony, może rezygnować ze subskrypcji wybierając przycisk ANULUJ na swoim Koncie Użytkownika. Z momentem rozwiązania umowy subskrypcji Użytkownik traci dostęp do Produktu, Kursu lub Usługi zakupionych w ramach subskrypcji.
  12. Użytkownikowi nie przysługuje prawo do zwrotu płatności za już opłacone okresy rozliczeniowe.
  13. Użytkownik składający wypowiedzenie i jednocześnie korzystający z płatności autoodnawialnych jest zobowiązany również do odpięcia swojej karty płatniczej.
  14. Po wygaśnięciu subskrypcji Użytkownik, aby uzyskać ponowienie dostęp do usługi subskrypcyjnej, będzie musiał przejść ponownie proces zakupu.
  15. Regulacje dotyczące odstąpienia od umowy zostały wskazane w §12 Regulaminu. 

§8 SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Płatność za Produkt, Usługę lub Kurs następuje w wysokości zgodnej z cennikiem wskazanym w Sklepie. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania czasowej promocji na wybrane modele subskrypcyjne Usług i Kursów lub Produkty.
  2. Odpłatność za wybraną przez Użytkownika subskrypcję na Usługę i Kurs lub wybrany przez Użytkownika Produkt odbywa się z góry w formie elektronicznej za pośrednictwem zewnętrznej platformy PayU lub Przelewy24.
  3. W przypadku subskrypcji na czas nieoznaczony płatności pobierane są automatycznie (autoodnawialna płatność), wraz z rozpoczęciem danego okresu rozliczeniowego. Dokonanie płatności następuje poprzez obciążenie konta Użytkownika, odpowiednią kwotą należną za dany okres rozliczeniowy. Obsługę płatności autoodnawialnych zapewnia PayU.
  4. W przypadku braku możliwości skorzystania z płatności autoodnawialnych, o których mowa w ust. 3 powyżej, Użytkownik aby uzyskać ponowienie dostęp do usługi subskrypcyjnej, będzie musiał przejść ponownie proces zakupu.
  5. Kurs i Usługa uruchamiana jest na Koncie Użytkownika w postaci udzielenia dostępu do kursów języka szwedzkiego online dostępnych na Platformie na wybrany przez Użytkownika okres czasu od chwili otrzymania przez Sprzedawcę od Przelewy24 informacji o dokonaniu zapłaty za Usługę przez Użytkownika z zastrzeżeniem ust. 3 powyżej.
  6. Odpowiedzialność w zakresie płatności dokonywanych przez Użytkowników za pośrednictwem Przelewy24 ponosi Operator obsługujący transakcje w przewidzianym powszechnie obowiązującym prawem i własnymi regulaminami. Użytkownik powinien zapoznać się z tymi regulaminami, a w szczególności z regulaminem i polityką prywatności tego operatora, dostępnymi pod niżej wskazanymi linkami:
  7. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
  8. Operatorem płatności jest PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 7 789 000,00 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444 oraz Przelewy 24 należące do PayPro SA (PayPro) – Podmiot świadczący Usługę na rzecz Użytkowników, z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
  9. Sprzedawca jest zwolniony podmiotowo z podatku od towarów i usług (VAT).
  10. W celu otrzymania faktury Użytkownik zobowiązany jest do podania niezbędnych danych wymaganych do jej wystawienia w trakcie procesu zakupowego w polu „uwagi do zamówienia” lub mailowo na adres info@svenskamedjulia.pl. Faktura zostanie przez Sprzedawcę wystawiona i wysłana drogą elektroniczną na wskazany przez Użytkownika adres e-mail w terminie 7 dni od dnia zaksięgowania płatności.

§9 PŁATNOŚĆ RATALNA 

  1. Sprzedawca w przypadku oznaczonych Usług, Kursów lub Produktów umożliwia Użytkownikowi dokonanie płatności ratalnej. 
  2. W przypadku wyboru płatności ratalnej Użytkownik otrzymuje fakturę za dokonanie płatności poszczególnych rat na podany przy składaniu Zamówienia adres mailowy. 
  3. Użytkownik może dokonać płatności ratalnej za pośrednictwem przelewu elektronicznego lub płatności autoodnawialnych. 
  4. W przypadku wyboru przez Użytkownika płatności za pośrednictwem przelewu elektronicznego, Użytkownik otrzymuje mailowo od Sprzedawcy dane umożliwiające dokonywanie płatności ratalnych.
  5. W przypadku wyboru przez Użytkownika opcji płatności ratalnej, jest on zobowiązany do dokonywania płatności w określonym terminie i na warunkach wynikających z opisu danego Produktu, Usługi lub Kursu lub zawartej umowy.
  6. Użytkownik dokonując zakupu w opcji zapłaty w ratach, nie może anulować obowiązku zapłaty pozostałych rat.
  7. Jeżeli Użytkownik nie dokona płatności w ustalonym terminie, Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Użytkownikowi dostępu do Platformy do czasu uregulowania należności. W takim wypadku Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie uiścić ratę. 
  8. W przypadku wyboru płatności ratalnej poprzez automatyczne pobieranie miesięcznej kwoty z karty Użytkownika (płatności autoodnawialne), jeżeli Sprzedawcy nie uda się zrealizować pobrania środków stanowiących opłacenie raty za Produkt, Usługę lub Kurs z przyczyn leżących po stronie Użytkownika, Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Użytkownika dostępu do Platformy do czasu uregulowania należności. W takim wypadku Użytkownik zobowiązany jest niezwłocznie uiścić ratę za pomocą innej formy płatności. 
  9. Brak zapłaty reszty którejkolwiek z rat nie stanowi podstawy do wypowiedzenia umowy przez Użytkownika.

§10 GWARANCJA SATYSFAKCJI I REKOMPENSATY ZA PRZERWY W DZIAŁANIU SKLEPU I PLATFORMY 

  1. Sprzedawca gwarantuje nieprzerwany dostęp do Sklepu i Platformy 7 dni w tygodniu przez 24 godziny. W sytuacji konieczności przeprowadzenia prac konserwacyjnych Sprzedawca zobowiązuje się poinformować o nich z wyprzedzeniem Użytkownika nie mniejszym niż 24 godziny przed planowanymi pracami konserwacyjnymi w formie mailowej na adres e-mail przypisany do Konta Użytkownika. Sprzedawca wskazuje, że prace konserwacyjne nie będą trwały dłużej niż 48 godzin.
  2. W przypadku zawinionych przez Sprzedawcę przerw w dostępności Sklepu i Platformy, utrudnień w ich funkcjonowaniu, jak również w przypadku, gdy prace konserwacyjne będą trwały powyżej 48 godzin przez co Użytkownik nie ma możliwości korzystania w tym czasie z zakupionej Usługi, Użytkownik ma prawo do uzyskania rekompensaty w postaci przedłużenia trwania subskrypcji Usługi o czas niedostępności Platformy. 
  3. Udzielona w niniejszym punkcie gwarancja nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta z tytułu nienależytego wykonania Umowy.

§11 REKLAMACJE 

  1. Zapisy niniejszego paragrafu dotyczą Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą są wyłączone.
  2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt oraz Usługi wolne od wad.
  3. Produkt cyfrowy jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:
    • opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji,
    • przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował.
  4. Ponadto Produkt cyfrowy, aby został uznany za zgodny z umową, musi:
    • nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Produktu tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
    • występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Produktu cyfrowego tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Produktu cyfrowego oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć, przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób, publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy,
    • być dostarczany z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać;
    • być zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały udostępnione konsumentowi przez przedsiębiorcę przed zawarciem umowy.
  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu cyfrowego z umową w zakresie, o którym mowa w ust. 4 niniejszego paragrafu, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z umową określonych oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Produktu.
  2. Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Sprzedawcy podany
    w niniejszym Regulaminie. 
  3. Sprzedawca odpowiada na kompletną reklamację w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i informuje Klienta o dalszym postępowaniu.
  4. Klient może skorzystać z formularza reklamacji stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu, ale nie jest to warunek konieczny.

§12 ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. Wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą są wyłączone. 
  2. Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, bez podania przyczyny, poza wyjątkami wskazanymi w ust. 7.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, wystarczy złożyć oświadczenie. Można skorzystać z formularza stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu lub stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta.
  4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
    od otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić wszystkie dokonane przez niego płatności.
  5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 
  6. Klient może wskazać numer rachunku bankowego, na który Sprzedawca zwróci środki. W każdym przypadku Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.  
  7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w wypadku:
    • umowy o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
    • umowy o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny (tj. uzyskanie dostępu do treści cyfrowych) jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Właściciela Platformy utraci prawo  odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie zawarcia Umowy zawartej na odległość oraz otrzymanie zgody na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy
  8. W przypadku Usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie Konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnionego do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. 

§13 TREŚCI UŻYTKOWNIKA, PROCEDURA ZGŁOSZEŃ

  1. Użytkownik, akceptując Regulamin zobowiązuje się działać zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz postanowieniami Regulaminu, w tym nie nadużywać praw, jakie zostały mu przyznane przez Sprzedawcę lub przepisy prawa. Zakazane jest w szczególności dostarczanie Treści Użytkownika:
    • o charakterze bezprawnym,
    • zawierających linki,
    • promujących konkurencję, 
    • znieważających dotyczących rasy, poglądów politycznych, religii, kultury, orientacji seksualnej, płci lub tożsamości,
    • zawierających wulgaryzmy,
    • propagujących nienawiść, 
    • naruszających dobre obyczaje,
    • nawołujących do przemocy,
    • naruszających prawa autorskie osób trzecich,
    • niepotrzebnych treści reklamowych, dotyczących zbiórek, promowania produktów(spam) – nie na temat.
  2. Sprzedawca informuje, że zastrzega sobie prawo do kontrolowania i  moderowania Treści Użytkownika zamieszczonych na Platformie. 
  3. W sytuacji, kiedy Treści Użytkownika naruszają standardy wskazane w Regulaminie, Sprzedawca  ma prawo je zablokować lub trwale usunąć z Platformy. 
  4. W przypadku usunięcia lub zablokowania Treści Użytkownika, Użytkownik zostaje o tym powiadomiony przez Sprzedawcę. Decyzja w tej sprawie zawiera uzasadnienie. 
  5. Użytkownik, którego Treści zostały zablokowane lub usunięte ma prawo do odwołania od decyzji Sprzedawcy na zasadach wskazanych w §14 Regulaminu.
  6. W przypadku, kiedy inna osoba uważa, że opublikowane Treści Użytkownika, naruszają standardy Regulaminu, może dokonać zgłoszenia takich Treści pod adresem: info@svenskamedjulia.pl lub korzystając z formularza znajdującego się w zakładce Kontakt. 
  7. Zgłoszenie zgodnie z aktem o usługach cyfrowych DSA powinno zawierać:
    • wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści;
    •  jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi hostingu;
    • imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiot dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;
    • oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
  8. Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe osoby zgłaszającej, Sprzedawca przesyła potwierdzenie otrzymania zgłoszenia.
  9. W przypadku, niepełnego lub błędnego zgłoszenia, Sprzedawca wzywa osobę zgłaszającą do uzupełnienia lub poprawienia zgłoszenia w terminie 14 dni od dnia wezwania. W przypadku nieprzedłożenia poprawnego zgłoszenia w wyznaczonym terminie, Sprzedawca pozostawia je bez rozpoznania. 
  10. Sprzedawca powiadamia osobę zgłaszającą bez zbędnej zwłoki o swojej decyzji w odniesieniu do Treści Użytkownika, których dotyczy zgłoszenie, przekazując informacje na temat możliwości odwołania się od podjętej decyzji.
  11. Sprzedawca rozpatruje wszystkie zgłoszenia, które otrzymuje w ramach mechanizmów, o których mowa powyżej, oraz podejmuje decyzje w odniesieniu do Treści Użytkownika, których dotyczą zgłoszenia, w sposób terminowy, niearbitralny i obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. 
  12. Sprzedawca rozpatruje zgłoszenia w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia. 
  13. Sprzedawca informuje, że w ramach rozpatrywania zgłoszeń i podejmowania decyzji, nie korzysta ze zautomatyzowanych środków. Decyzje nie są podejmowane w sposób zautomatyzowany. 
  14. Sprzedawca po weryfikacji zgłoszenia podejmuje decyzje, która może polegać na zablokowaniu lub usunięciu Treści Użytkownika tym samym uznając, że naruszają one standardy Regulaminu.
  15. Sprzedawca może także podjąć decyzje uznającą, że wskazane w zgłoszeniu Treści Użytkownika są zgodne z Regulaminem. 
  16. Sprzedawca powiadamia o swojej decyzji zarówno osobę zgłaszającą jak i Użytkownika zamieszczającego Treści. Decyzja Sprzedawcy zawiera uzasadnienie. 
  17. Sprzedawca informuje ponadto, że w przypadku gdy poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat.

§14 NIELEGALNE TREŚCI UŻYTKOWNIKA I PROCEDURA ODWOŁANIA

  1. Sprzedawca może stosować następujące sankcje wobec Użytkownika, który dopuścił się naruszeń Regulaminu:
    • tymczasowe ograniczenia w zakresie korzystania z Platformy,
    • tymczasowa blokada w korzystaniu z Platformy,
    • blokada lub usunięcie Konta Użytkownika.
  2. Użytkownik lub osoba zgłaszająca mają prawo do odwołania od decyzji Sprzedawcy, o których mowa w §13 i §14 Regulaminu.
  3. Uzasadnienie decyzji Sprzedawcy musi zawierać co najmniej następujące informacje:
    • wskazanie, czy decyzja obejmuje usunięcie Treści Użytkownika, uniemożliwienie dostępu do nich, depozycjonowanie lub ograniczenie widoczności Treści Użytkownika lub zawieszenie lub zakończenie płatności pieniężnych odnoszących się do takich Treści Użytkownika albo nakłada inne środki, o których, w odniesieniu do Treści Użytkownika, oraz, w stosownych przypadkach, zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania;
    • fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego przez osobę zgłaszającą, czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającej osoby;
    • w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do Treści Użytkownika wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków;
    • jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie Nielegalnych treści, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane Treści Użytkownika za Nielegalne treści;
    • jeżeli decyzja opiera się na zarzucanej niezgodności Treści Użytkownika z Regulaminem, wskazanie podstawy umownej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których uznaje się dane Treści Użytkownika za niezgodne z tą podstawą;
    • jasne i przyjazne dla Użytkownika informacje na temat przysługujących odbiorcy usługi możliwości odwołania się od decyzji, w szczególności w stosownych przypadkach za pośrednictwem wewnętrznych mechanizmów rozpatrywania skarg, pozasądowego rozstrzygania sporów i sądowych środków odwoławczych.
  4. Odwołanie od decyzji Sprzedawcy, Użytkownik lub osoba zgłaszająca mogą złożyć  pod adresem: info@svenskamedjulia.pl lub korzystając z formularza znajdującego się w zakładce Kontakt. 
  5. Odwołanie powinno zawierać:
    • imię, nazwisko i dane kontaktowe osoby odwołującej,
    • opis odwołania wraz z uzasadnieniem, w szczególności ze wskazaniem dlaczego decyzja Sprzedawcy jest błędna. 
  6. Sprzedawca rozpatruje odwołania w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
  7. Odpowiedź dotycząca odwołania jest wysyłana na adres mailowy wskazany przez odwołującego.

§15 PRAWA AUTORSKIE I LICENCJA

  1. Wszelkie treści, materiały elektroniczne oraz usługi świadczone przez Sprzedawcę, dostępne na Platformie, stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca udziela Klientowi kupującemu Produkt, Kurs, Usługę bezterminowej licencji niewyłącznej i nieprzenoszalnej, bez prawa do udzielania sublicencji na korzystanie z Produktu, Kursu, Usługi.
  3. Licencja jest udzielana na następujących polach eksploatacji:
    • zapisu techniką cyfrową w pamięci komputera, tabletu lub innego czytnika,
    • w zakresie utrwalania i zwielokrotniania Produktu – wytwarzanie określoną  techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, a także wydruku,
    • trwałego lub czasowego wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania Produktu techniką cyfrową. 
  4. Sprzedawca jednocześnie informuje Klienta, że licencja nie obejmuje tworzenia innych Produktów na bazie zakupionego w Sklepie, jego kopiowania poza wyjątkami, kiedy jest to konieczne do korzystania z Produktu, a także udostępniania osobom trzecim do korzystania oraz sprzedaży.

§16 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

Zasady dotyczące przetwarzania danych zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: https://svenskamedjulia.pl/polityka-prywatnosci/

§17 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
    z zawartymi umowami o wykonanie Usługi na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu. 
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
    • zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    • zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,
    • bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych,
  4. do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  5. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających
    z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§18 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa– w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji stronie internetowej Sprzedawcy.
  3. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
  4. W przypadku zmiany Regulaminu Sprzedawca powiadomi Użytkowników o zmianach, z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem Sklepu lub wiadomości e-mail. Użytkownik może wypowiedzieć Umowę w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia o zmianie Regulaminu.
  5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
  6. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Regulamin wchodzi w życie w dniu 24.05.2024 r.

Pobierz PDF

Poprzednia wersja

Wzór formularza reklamacyjnego