Skip to content
Menu
0
Twój koszyk jest pusty

REGULAMIN SKLEPU SVENSKAMEDJULIA

Informacje ogólne

Przed przystąpieniem do korzystania ze sklepu pod adresem www.svenskamedjulia.pl/sklep użytkownik powinien zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu dostępną pod adresem www.svenskamedjulia.pl/regulamin w zakładce „Regulamin” udostępnionego w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie oraz wydrukowanie. 

Korzystanie ze sklepu SVENSKAMEDJULIA jest równoznaczne z akceptacją przez użytkownika postanowień niniejszego regulaminu oraz polityki prywatności i cookies dostępnej pod adresem www.svenskamedjulia.pl/polityka-prywatnosci/ Warunkiem rejestracji w sklepie SVENSKAMEDJULIA jest potwierdzenie zapoznania się z treścią regulaminu i akceptacja jego postanowień.

Właścicielem sklepu SVENSKAMEDJULIA jest Julia Stachowiak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą SVENSKA MED JULIA Julia Stachowiak pod adresem ul. prof. Czesława Łuczaka nr 3, 88-300 Mogilno, o numerze NIP 5571707178, o numerze REGON 522848312.

Definicje pojęć użytych w Regulaminie

  1. Sklep – sklep internetowy pod adresem www.svenskamedjulia.pl/sklep prowadzony przez Sprzedawcę umożliwiający zakup Usług, Produktów i Kursów dostępnych na Platformie.
  2. Platforma – podstrona Sklepu o nazwie PLUGGIS dostępna pod adresem https://svenskamedjulia.pl/pluggis-kurs/ umożliwiająca korzystanie z Usług, Produktów i Kursów zakupionych w Sklepie.
  3. Regulamin – niniejszy regulamin określający warunki korzystania ze Sklepu i Platformy.
  4. Usługa – usługa polegająca na udzieleniu dostępu do treści cyfrowych dostępnych na Platformie w postaci autorskich lekcji nauki języka szwedzkiego na wybrany przez Użytkownika okres czasu po ich zakupie w Sklepie i zalogowaniu się do Platformy.
  5. Produkt – treść cyfrowa w postaci e-booka do której dostęp Użytkownik posiada po jej zakupie w Sklepie i zalogowaniu się do Platformy. 
  6. Kurs – treść cyfrowa w postaci autorskiego kursu online do nauki języka szwedzkiego do którego dostęp Użytkownik posiada po jego zakupie w Sklepie i zalogowaniu się do Platformy przez wskazany przez Sprzedawcę czas.
  7. Sprzedawca – Julia Stachowiak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą SVENSKA MED JULIA Julia Stachowiak pod adresem ul. prof. Czesława Łuczaka nr 3, 88-300 Mogilno, o numerze NIP 5571707178, o numerze REGON 522848312.
  8. Umowa – umowa zakupu Usługi, Produktu lub Kursu w Sklepie zawierana pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  9. Użytkownik: Konsument, Przedsiębiorca na prawach konsumenta, Przedsiębiorca, który poprzez założenie Konta Użytkownika w Sklepie oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem, rozumie jego treść oraz w pełni go akceptuje.
  10. Konto Użytkownika – indywidualne konto Użytkownika pozwalające na korzystanie ze wszystkich funkcjonalności Sklepu i Platformy, w tym w szczególności możliwości zakupu i korzystania z Usług, Produktów oraz Kursów.
  11. Konsument – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych zawierająca Umowę w celach, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową.
  12. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych zawierająca Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że Umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  13. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, zawierająca Umowę związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Wymagania techniczne

  1. Korzystanie ze Sklepu i Platformy wymaga odpowiednio skonfigurowanego komputera jak również telefonów (smartphone) i tabletów podłączonych do sieci Internet.
  2. Na komputerach z systemem operacyjnym Windows 11. Sklep i Platforma działa poprawnie na poniższych przeglądarkach:
    • Google Chrome – najnowsza stabilna wersja;
    • Mozilla Firefox – najnowsza stabilna wersja;
    • Microsoft Edge – najnowsza stabilna wersja;
    • Opera – najnowsza stabilna wersja.
  3. Na komputerach Apple z systemem operacyjnym macOS Sklep i Platforma działa poprawnie na poniższych przeglądarkach:
    • Apple Safari – najnowsza stabilna wersja;
    • Google Chrome – najnowsza stabilna wersja,
      w przypadku, gdy przy korzystaniu ze Sklepu lub Platformy z wykorzystaniem przeglądarki Apple Safari pojawią się problemy techniczne sugerujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome.
  1. Konfiguracja sprzętowa komputera musi spełniać minimalne wymagania określone przez producenta systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej.
  2. W celu prawidłowego działania Sklepu i Platformy przeglądarka powinna mieć włączoną obsługę ciasteczek (cookies) oraz włączoną obsługę JavaScript.
  3. Na telefonach (smartphone) i tabletach Sklep i Platforma działa poprawnie na poniższych przeglądarkach:
    • Android 14 lub nowszy – przeglądarka Google Chrome;
    • Apple iOS – najnowsza stabilna wersja – przeglądarka Safari.
  4. Część materiałów udostępnianych w ramach Usługi, jak również Produkty i Kursy będą miały możliwość pobrania plików PDF i plików audio, celem poprawnego z nich korzystania zaleca się zainstalowanie programów Adobe Acrobat Reader oraz rekomenduje się przy korzystaniu z materiałów audio do korzystania ze słuchawek z mikrofonem. Przy korzystaniu z programów wyżej wskazanych rekomenduje się stosowanie najnowszej wersji tego oprogramowania.
  5. Produkty i Kursy zakupione w Sklepie będą możliwe do pobrania w formacie PDF po zalogowaniu się na Platformę w tym celu konieczne będzie zainstalowanie programu Adobe Acrobat Reader. Rekomenduje się stosowanie najnowszej wersji tego oprogramowania.
  6. W przypadku zaistnienia problemów technicznych uniemożliwiających prawidłowe korzystanie ze Sklepu, Platformy, Usług, Produktów lub Kursów należy sprawdzić, czy zostały spełnione wszystkie wskazane powyżej wymagania techniczne a w przypadku gdy problem dalej się powtarza prosimy o zgłoszenie go mailowo na adres info@svenskamedjulia.pl  

Konto Użytkownika

  1. Założenie Konta Użytkownika w Sklepie jest bezpłatne. Zakładając Konto Użytkownika, Użytkownik otrzymuje dostęp do głównych funkcjonalności Sklepu i Platformy związanych w szczególności z możliwością zakupu Usług, Produktów i Kursów w Sklepie oraz korzystania z Usług, Produktów i Kursów na Platformie.
  2. Po zarejestrowaniu Konta Użytkownika Użytkownik może zalogować się do Konta Użytkownika zarówno przez stronę internetową Sklepu, jak i przez stronę internetową Platformy.
  3. Użytkownik przy zakładaniu Konta Użytkownika zobowiązany jest do podania w formularzu rejestracyjnym swoich prawdziwych danych tj. imienia i nazwiska oraz adresu e-mail.
  4. Nazwa Konta Użytkownika, jak i zdjęcie główne (awatar) Konta Użytkownika nie mogą naruszać cudzych praw własności intelektualnej, być obraźliwe lub naruszać jakiekolwiek praw osób trzecich.
  5. Użytkownik zobowiązany jest do aktualizacji swojego adresu e-mail w Koncie Użytkownika w przypadku gdy ulegnie on zmianie.
  6.  Jeden Użytkownik może założyć wyłącznie jedno Konto Użytkownika, niedozwolone jest udostępnienie lub odsprzedaż posiadanego Konta Użytkownika osobom trzecim.
  7. Konto Użytkownika nie jest widoczne publicznie z poziomu Sklepu ani na Platformie.
  8. Po zalogowaniu się na Konto Użytkownika, Użytkownik ma dostęp do wszystkich zakupionych przez niego Produktów, Usług i Kursów, z zastrzeżeniem, że w przypadku Usług Użytkownik ma do nich dostęp przez czas na który zakupił daną Usługę, natomiast Kursy mogą być dostępne jedynie przez z góry określony przez Sprzedawcę okres czasu.

Zasady korzystania ze Sklepu i Platformy

  1. Dokonanie zakupu Usługi, Produktu lub Kursu w Sklepie i korzystanie z Platformy wymaga rejestracji Konta Użytkownika w Sklepie.
  2. Użytkownik zobowiązuje się do chronienia swoich danych dostępowych w postaci loginu i hasła do Konta Użytkownika przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich.
  3. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu i Platformy zgodnie z jej przeznaczeniem, zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami.
  4. W ramach korzystania ze Sklepu i Platformy Użytkownik zobowiązuje się nie podejmować działań, które mogą negatywnie wpłynąć na bezpieczeństwo i poprawność działania Sklepu i Platformy.
  5. Niedozwolone są jakiekolwiek próby uzyskania dostępu do zasobów Sklepu i Platformy do których dostępu Użytkownik nie ma uprawnień.
  6. Niedozwolone jest korzystanie przez Użytkownika z jakichkolwiek zautomatyzowanych narzędzi wysyłających dane do serwerów Sprzedawcy lub pobierających z nich dane.
  7. Sklep umożliwia dodawanie przez Użytkowników opinii o Usługach, Produktach i Kursach. Opinie te są weryfikowane przez Sprzedającego.
  8. Wystawienie opinii o Produkcie, Usłudze i Kursie w Sklepie jest możliwe wyłącznie przez zarejestrowanych Użytkowników, którzy zakupili dany Produkt, Usługę lub Kurs.
  9. Platforma nie umożliwia dodawania przez Użytkowników opinii o Usługach, Produktach i Kursach.
  10. Historia nauki w ramach Usługi jest przechowywana na Koncie Użytkownika przez okres dwóch lat od chwili ostatniego logowania przez Użytkownika na Koncie Użytkownika, a w przypadku złożenia przez Użytkownika dyspozycji o usunięciu Konta Użytkownika usuwana jest ona automatycznie.
  11. W przypadku złożenia przez Użytkownika dyspozycji o usunięciu Konta Użytkownika, Użytkownik traci dostęp do Platformy i dostępnych na niej Produktów, Kursów oraz zakupionych – aktywnych Usług.

Zakup Usługi i Produktu

  1. Użytkownik z poziomu Konta Użytkownika może dokonać zakupu w Sklepie Produktu, a także Usługi lub Kursu w modelu subskrypcyjnym na wybrany przez Użytkownika okres czasu, z zastrzeżeniem, że Kurs może być dostępny przez z góry określony czas przez Sprzedawcę.
  2. Zakup w Sklepie Usług, Produktów i Kursów wiąże się z obowiązkiem zapłaty ceny za Produkty, Kursy i wybrane warianty Usług.
  3. Z chwilą zapłaty ceny za Produkt, Usługę lub Kurs dochodzi do zawarcia Umowy na udostępnienie Usługi/Kursu, dostarczenie Produktu.
  4. Subskrypcja na zakup Usługi lub Kursu nie jest odnawiana automatycznie. 
  5. Po wygaśnięciu subskrypcji do zakupionej Usługi lub Kursu dostęp do Usługi i Kursu jest blokowany automatycznie. Użytkownik celem dalszego korzystania z Usługi lub Kursu zobowiązany jest do ponownego zakupu Usługi i Kursu w Sklepie w wybranym przez Użytkownika modelu subskrypcyjnym. 
  6. Modele subskrypcyjne dostępne w Sklepie dają możliwość zakupu dostępu do Usługi i Kursu udostępnianej na Platformie na wskazane poniżej okresy czasu:
    • 1 miesiąc liczony jako 30 dni od dnia otrzymania dostępu do Usługi/Kursu;
    • 3 miesiące liczone jako 90 dni od dnia otrzymania dostępu do Usługi/Kursu;
    • 6 miesięcy liczone jako 180 dni od dnia otrzymania dostępu do Usługi/Kursu,
      Z zastrzeżeniem, że Sprzedawca zastrzega sobie prawo do udostępnienia niektórych Kursów przez z góry ograniczony czas. 

Płatności

  1. Płatność za Produkt, Usługę lub Kurs następuje w wysokości zgodnej z cennikiem wskazanym w Sklepie. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania czasowej promocji na wybrane modele subskrypcyjne Usług i Kursów lub Produkty.
  2. Odpłatność za wybraną przez Użytkownika subskrypcję na Usługę i Kurs lub wybrany przez Użytkownika Produkt odbywa się z góry w formie elektronicznej za pośrednictwem zewnętrznej platformy Przelewy24.
  3. Dostęp do Produktu jest uruchamiany w postaci możliwości pobrania Produktu przez Użytkownika po zalogowaniu na Konto Użytkownika na Platformie od chwili otrzymania przez Sprzedawcę od Przelewy24 informacji o dokonaniu zapłaty za Produkt przez Użytkownika.
  4. Kurs i Usługa uruchamiana jest na Koncie Użytkownika w postaci udzielenia dostępu do kursów języka szwedzkiego online dostępnych na Platformie na wybrany przez Użytkownika okres czasu od chwili otrzymania przez Sprzedawcę od Przelewy24 informacji o dokonaniu zapłaty za Usługę przez Użytkownika z zastrzeżeniem pkt 6.6 powyżej.
  5. Odpowiedzialność w zakresie płatności dokonywanych przez Użytkowników za pośrednictwem Przelewy24 ponosi operator obsługujący transakcje w przewidzianym powszechnie obowiązującym prawem i własnymi regulaminami. Użytkownik powinien zapoznać się z tymi regulaminami, a w szczególności z regulaminem i polityką prywatności tego operatora, dostępnymi pod niżej wskazanymi linkami:
  6. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
  7. Sprzedawca jest zwolniony podmiotowo z podatku od towarów i usług (VAT).
  8. W celu otrzymania faktury Użytkownik zobowiązany jest do podania niezbędnych danych wymaganych do jej wystawienia w trakcie procesu zakupowego w polu „uwagi do zamówienia” lub mailowo na adres info@svenskamedjulia.pl Faktura zostanie przez Sprzedawcę wystawiona i wysłana drogą elektroniczną na wskazany przez Użytkownika adres e-mail w terminie 7 dni od dnia zaksięgowania płatności.  

Gwarancja satysfakcji i rekompensaty za przerwy w działaniu Sklepu i Platformy

  1. Sprzedawca gwarantuje nieprzerwany dostęp do Sklepu i Platformy 7 dni w tygodniu przez 24 godziny. W sytuacji konieczności przeprowadzenia prac konserwacyjnych Sprzedawca zobowiązuje się poinformować o nich z wyprzedzeniem Użytkownika nie mniejszym niż 24 godziny przed planowanymi pracami konserwacyjnymi w formie mailowej na adres e-mail przypisany do Konta Użytkownika. Sprzedawca wskazuje, że prace konserwacyjne nie będą trwały dłużej niż 48 godzin.
  2. W przypadku zawinionych przez Sprzedawcę przerw w dostępności Sklepu i Platformy, utrudnień w ich funkcjonowaniu, jak również w przypadku, gdy prace konserwacyjne będą trwały powyżej 48 godzin przez co Użytkownik nie ma możliwości korzystania w tym czasie z zakupionej Usługi, Użytkownik ma prawo do uzyskania rekompensaty w postaci przedłużenia trwania subskrypcji Usługi o czas niedostępności Platformy. 
  3. Udzielona w niniejszym punkcie gwarancja nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta z tytułu nienależytego wykonania Umowy.

Własność intelektualna

  1. Treści dostępne w Sklepie i na Platformie w tym szczególności treść kursów do nauki szwedzkiego oraz Produkty stanowią własność Sprzedawcy i stanowią jego prawa własności intelektualnej.
  2. Treści udostępnione na Platformie w postaci Usług, Produktów i Kursów mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Użytkowników, którzy zakupili Usługę, Produkt lub Kurs. 
  3. Użytkownicy, którzy zakupili Produkt, Usługę lub Kurs są uprawnieni do korzystania z nich wyłącznie na użytek osobisty bez prawa do ich dalszego rozpowszechniania.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji Usług w postaci ich rozszerzenia. W przypadku rozszerzenia Usług o dodatkowe elementy Użytkownik ma prawo do korzystania z nich w ramach wykupionej Usługi od chwili ich udostępnienia Użytkownikom na Platformie.

Okres obowiązywania Umowy oraz tryb i warunki odstąpienia od Umowy

  1. Użytkownik uprawniony jest w każdej chwili do zaprzestania korzystania z Platformy, w tym do skasowania Konta Użytkownika, poprzez kontakt mailowy na adres info@svenskamedjulia.pl
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia lub zablokowania dostępu do Konta Użytkownika w przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu lub braku logowania się przez Użytkownika do Konta Użytkownika przez okres ponad dwóch lat o czym Użytkownik zostanie poinformowany drogą mailową na przypisany do Konta Użytkownika adres e-mail.
  3. Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny, składając stosowane oświadczenie na piśmie lub elektronicznie w terminie 14 dni od dnia dokonania zakupu Usługi, Produktu lub Kursu. Treść oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Oświadczenie można przesłać do Sprzedawcy pocztą tradycyjną na adres ul. prof. Czesława Łuczaka nr 3, 88-300 Mogilno lub pocztą elektroniczną na adres info@svenskamedjulia.pl O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego lub data otrzymania wiadomości mailowej przez Sprzedawcę.
  4. W przypadku skutecznego odstąpienia przez Użytkownika od Umowy zgodnie z pkt 10.3 powyżej Umowę uważa się za niezawartą a Użytkownik otrzyma zwrot pieniędzy w tej samej formie, w której została dokonana płatność w terminie do 14 dni. Użytkownik uprawniony jest do wskazania Sprzedawcy innej formy zwrotu płatności.
  5. Prawo odstąpienia od Umowy, o którym mowa w pkt 10.3 powyżej nie przysługuje w sytuacji, gdy Sprzedawca poinformował Użytkownika przed rozpoczęciem świadczenia Usługi, Kursu lub udostępnieniem Produktu o tym że po rozpoczęciu świadczenia Usługi, Kursu lub udostępnieniu Produktu prawo do odstąpienia nie przysługuje a Użytkownik udzielił na to wyraźnej zgody.

Postępowanie reklamacyjne

Postępowanie w przypadku nieotrzymania Produktu, Usługi lub Kursu 

  1. W przypadku, gdy Użytkownik nie otrzymał Produktu, Usługi lub Kursu informuje o tym niezwłocznie Sprzedawcę korespondencyjnie na adres ul. prof. Czesława Łuczaka nr 3, 88-300 Mogilno lub mailowo na adres info@svenskamedjulia.pl W przypadku, gdy Sprzedawca nie dostarczy Usługi, Produktu lub Kursu niezwłocznie lub w dodatkowym uzgodnionym przez strony terminie, Użytkownik może odstąpić do Umowy.
  2. Użytkownik może odstąpić od Umowy bez dodatkowego wzywania Sprzedawcy do dostarczenia Produktu, Usługi lub Kursu, jeżeli:
    • Sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Produktu, Usługi lub Kursu;
    • Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia Umowy jednoznacznie wynika, że określony termin dostarczenia Usługi, Produktu lub Kursu miał istotne znaczenie dla Użytkownika, a Sprzedawca nie dostarczył go w tym terminie.

Postępowanie w przypadku niezgodności Usługi, Produktu lub Kursu z Umową

  1. Jeżeli Usługa, Produkt lub Kurs nie jest zgodny z Umową, Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, może żądać doprowadzenia Usługi, Produktu i Kursu do stanu zgodności z Umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od Umowy w przypadku, gdy:
    • doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
    • Sprzedawca nie doprowadził Usługi, Produktu lub Kursu do zgodności z Umową;
    • brak zgodności z Umową występuje nadal pomimo, że Sprzedawca podjął czynności do doprowadzenia Produktu, Usługi lub Kursu do stanu zgodnego z Umową;
    • brak zgodności Usługi, Produktu lub Kursu jest na tyle istotny, że uzasadnia wniosek o obniżenie ceny lub odstąpienie od Umowy;
    • z oświadczenia Sprzedawcy wyraźnie wynika, że nie doprowadzi od do zgodności Usługi, Produktu lub Kursu z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika.
  2. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Usługi, Produktu lub Kursu do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Użytkownika, jeżeli jest to niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów po stronie Sprzedawcy.
  3. Użytkownik nie może odstąpić od Umowy jeżeli niezgodność Produktu, Usługi lub Kursu ma charakter nieistotny.

Postępowanie reklamacyjne

  1. Użytkownik uprawniony jest do złożenia reklamacji w zakresie niezgodności Usługi, Produktu lub Kursu z Umową drogą poczty tradycyjnej na adres ul. prof. Czesława Łuczaka nr 3, 88-300 Mogilno lub pocztą elektroniczną na adres mailowy info@svenskamedjulia.pl 
  2. Reklamacja powinna zawierać:
    • imię i nazwisko;
    • dane kontaktowe osoby składającej reklamację;
    • nazwę Konta Użytkownika, którego dotyczy reklamacja;
    • uzasadnienie reklamacji wraz ze wskazaniem wszystkich okoliczności;
    • w przypadku reklamacji składanej w formie pisemnej podpis Użytkownika oraz datę.
  3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w formie wybranej przez Użytkownika tj. w formie pisemnej na adres korespondencyjny wskazany przez Użytkownika lub w formie mailowej.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do poproszenia Użytkownika o przesłanie dodatkowych informacji w zakresie złożonej reklamacji w zakresie niezgodności z Umową, a Użytkownik zobowiązuje się do współpracy w tym zakresie ze Sprzedawcą. W szczególności może to dotyczyć informacji o wykorzystywanym przez Użytkownika w celu korzystania z Produktu, Usługi lub Kursu środowisku cyfrowym celem ustalenia przyczyny niezgodności. W przypadku braku uzupełnienia przez Użytkownika reklamacji reklamacja jest pozostawiana bez rozpatrzenia.

Postanowienia końcowe

  1. Użytkownik może skontaktować się ze Sprzedawcą bezpośrednio poprzez:
    • kontakt mailowy pod adresem info@svenskamedjulia.pl 
    • telefonicznie pod numerem telefonu +48696105020
    • korespondencyjnie pod adresem: ul. prof. Czesława Łuczaka nr 3, 88-300 Mogilno
  2. Sprzedawca uprawniony jest do dokonywania zmian w Regulaminie pod warunkiem, że nie będą one mniej korzystne dla Użytkownika, z wyprzedzeniem 14 dni o czym Użytkownik zostanie poinformowany drogą elektroniczną na adres e-mail przypisany do Konta Użytkownika oraz zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie w uzasadnionych przypadkach w szczególności w przypadku zmiany przepisów powszechnie  obowiązującego prawa, zakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji wymagające zawarcia ich w Regulaminie, zmiany redakcyjne, aktualizacja danych Sprzedawcy, zmian wymagań technicznych. 
  4. W przypadku braku akceptacji przez Użytkownika wprowadzonych zmian do Regulaminu jest on uprawniony do wypowiedzenia Umowy w terminie do 30 dni od dnia poinformowania go o zmianie Regulaminu.
  5. Dla wszelkich stosunków prawnych wynikających z tego Regulaminu właściwe jest prawo polskie.
  6. Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jest uprawniony do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych:
    • powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów;
    • organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów;
    • Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
    • oraz poprzez unijną platformę internetową ODR dostępną pod adresem strony internetowej: https://ec.europa.eu/consumers/odr
  7. Załącznikami do niniejszego Regulaminu są:
    • formularz odstąpienia od Umowy.
  8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 14.08.2023.

Pobierz Formularz odstąpienia od umowy