REGULAMIN SKLEPU SVENSKAMEDJULIA
Informacje ogólne
Przed przystąpieniem do korzystania ze sklepu pod adresem www.svenskamedjulia.pl/sklep użytkownik powinien zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu dostępną pod adresem www.svenskamedjulia.pl/regulamin w zakładce „Regulamin” udostępnionego w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie oraz wydrukowanie.
Korzystanie ze sklepu SVENSKAMEDJULIA jest równoznaczne z akceptacją przez użytkownika postanowień niniejszego regulaminu oraz polityki prywatności i cookies dostępnej pod adresem www.svenskamedjulia.pl/polityka-prywatnosci/ Warunkiem rejestracji w sklepie SVENSKAMEDJULIA jest potwierdzenie zapoznania się z treścią regulaminu i akceptacja jego postanowień.
Właścicielem sklepu SVENSKAMEDJULIA jest Julia Stachowiak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą SVENSKA MED JULIA Julia Stachowiak pod adresem ul. prof. Czesława Łuczaka nr 3, 88-300 Mogilno, o numerze NIP 5571707178, o numerze REGON 522848312.
Definicje pojęć użytych w Regulaminie
- Sklep – sklep internetowy pod adresem www.svenskamedjulia.pl/sklep prowadzony przez Sprzedawcę umożliwiający zakup Usług, Produktów i Kursów dostępnych na Platformie.
- Platforma – podstrona Sklepu o nazwie PLUGGIS dostępna pod adresem https://svenskamedjulia.pl/pluggis-kurs/ umożliwiająca korzystanie z Usług, Produktów i Kursów zakupionych w Sklepie.
- Regulamin – niniejszy regulamin określający warunki korzystania ze Sklepu i Platformy.
- Usługa – usługa polegająca na udzieleniu dostępu do treści cyfrowych dostępnych na Platformie w postaci autorskich lekcji nauki języka szwedzkiego na wybrany przez Użytkownika okres czasu po ich zakupie w Sklepie i zalogowaniu się do Platformy.
- Produkt – treść cyfrowa w postaci e-booka do której dostęp Użytkownik posiada po jej zakupie w Sklepie i zalogowaniu się do Platformy.
- Kurs – treść cyfrowa w postaci autorskiego kursu online do nauki języka szwedzkiego do którego dostęp Użytkownik posiada po jego zakupie w Sklepie i zalogowaniu się do Platformy przez wskazany przez Sprzedawcę czas.
- Sprzedawca – Julia Stachowiak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą SVENSKA MED JULIA Julia Stachowiak pod adresem ul. prof. Czesława Łuczaka nr 3, 88-300 Mogilno, o numerze NIP 5571707178, o numerze REGON 522848312.
- Umowa – umowa zakupu Usługi, Produktu lub Kursu w Sklepie zawierana pomiędzy Użytkownikiem a Sprzedawcą na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Użytkownik: Konsument, Przedsiębiorca na prawach konsumenta, Przedsiębiorca, który poprzez założenie Konta Użytkownika w Sklepie oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem, rozumie jego treść oraz w pełni go akceptuje.
- Konto Użytkownika – indywidualne konto Użytkownika pozwalające na korzystanie ze wszystkich funkcjonalności Sklepu i Platformy, w tym w szczególności możliwości zakupu i korzystania z Usług, Produktów oraz Kursów.
- Konsument – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych zawierająca Umowę w celach, które nie są bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych zawierająca Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że Umowa ta nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, zawierająca Umowę związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Wymagania techniczne
- Korzystanie ze Sklepu i Platformy wymaga odpowiednio skonfigurowanego komputera jak również telefonów (smartphone) i tabletów podłączonych do sieci Internet.
- Na komputerach z systemem operacyjnym Windows 11. Sklep i Platforma działa poprawnie na poniższych przeglądarkach:
- Google Chrome – najnowsza stabilna wersja;
- Mozilla Firefox – najnowsza stabilna wersja;
- Microsoft Edge – najnowsza stabilna wersja;
- Opera – najnowsza stabilna wersja.
- Na komputerach Apple z systemem operacyjnym macOS Sklep i Platforma działa poprawnie na poniższych przeglądarkach:
- Apple Safari – najnowsza stabilna wersja;
- Google Chrome – najnowsza stabilna wersja,
w przypadku, gdy przy korzystaniu ze Sklepu lub Platformy z wykorzystaniem przeglądarki Apple Safari pojawią się problemy techniczne sugerujemy korzystanie z przeglądarki Google Chrome.
- Konfiguracja sprzętowa komputera musi spełniać minimalne wymagania określone przez producenta systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej.
- W celu prawidłowego działania Sklepu i Platformy przeglądarka powinna mieć włączoną obsługę ciasteczek (cookies) oraz włączoną obsługę JavaScript.
- Na telefonach (smartphone) i tabletach Sklep i Platforma działa poprawnie na poniższych przeglądarkach:
- Android 14 lub nowszy – przeglądarka Google Chrome;
- Apple iOS – najnowsza stabilna wersja – przeglądarka Safari.
- Część materiałów udostępnianych w ramach Usługi, jak również Produkty i Kursy będą miały możliwość pobrania plików PDF i plików audio, celem poprawnego z nich korzystania zaleca się zainstalowanie programów Adobe Acrobat Reader oraz rekomenduje się przy korzystaniu z materiałów audio do korzystania ze słuchawek z mikrofonem. Przy korzystaniu z programów wyżej wskazanych rekomenduje się stosowanie najnowszej wersji tego oprogramowania.
- Produkty i Kursy zakupione w Sklepie będą możliwe do pobrania w formacie PDF po zalogowaniu się na Platformę w tym celu konieczne będzie zainstalowanie programu Adobe Acrobat Reader. Rekomenduje się stosowanie najnowszej wersji tego oprogramowania.
- W przypadku zaistnienia problemów technicznych uniemożliwiających prawidłowe korzystanie ze Sklepu, Platformy, Usług, Produktów lub Kursów należy sprawdzić, czy zostały spełnione wszystkie wskazane powyżej wymagania techniczne a w przypadku gdy problem dalej się powtarza prosimy o zgłoszenie go mailowo na adres info@svenskamedjulia.pl
Konto Użytkownika
- Założenie Konta Użytkownika w Sklepie jest bezpłatne. Zakładając Konto Użytkownika, Użytkownik otrzymuje dostęp do głównych funkcjonalności Sklepu i Platformy związanych w szczególności z możliwością zakupu Usług, Produktów i Kursów w Sklepie oraz korzystania z Usług, Produktów i Kursów na Platformie.
- Po zarejestrowaniu Konta Użytkownika Użytkownik może zalogować się do Konta Użytkownika zarówno przez stronę internetową Sklepu, jak i przez stronę internetową Platformy.
- Użytkownik przy zakładaniu Konta Użytkownika zobowiązany jest do podania w formularzu rejestracyjnym swoich prawdziwych danych tj. imienia i nazwiska oraz adresu e-mail.
- Nazwa Konta Użytkownika, jak i zdjęcie główne (awatar) Konta Użytkownika nie mogą naruszać cudzych praw własności intelektualnej, być obraźliwe lub naruszać jakiekolwiek praw osób trzecich.
- Użytkownik zobowiązany jest do aktualizacji swojego adresu e-mail w Koncie Użytkownika w przypadku gdy ulegnie on zmianie.
- Jeden Użytkownik może założyć wyłącznie jedno Konto Użytkownika, niedozwolone jest udostępnienie lub odsprzedaż posiadanego Konta Użytkownika osobom trzecim.
- Konto Użytkownika nie jest widoczne publicznie z poziomu Sklepu ani na Platformie.
- Po zalogowaniu się na Konto Użytkownika, Użytkownik ma dostęp do wszystkich zakupionych przez niego Produktów, Usług i Kursów, z zastrzeżeniem, że w przypadku Usług Użytkownik ma do nich dostęp przez czas na który zakupił daną Usługę, natomiast Kursy mogą być dostępne jedynie przez z góry określony przez Sprzedawcę okres czasu.
Zasady korzystania ze Sklepu i Platformy
- Dokonanie zakupu Usługi, Produktu lub Kursu w Sklepie i korzystanie z Platformy wymaga rejestracji Konta Użytkownika w Sklepie.
- Użytkownik zobowiązuje się do chronienia swoich danych dostępowych w postaci loginu i hasła do Konta Użytkownika przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu i Platformy zgodnie z jej przeznaczeniem, zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami.
- W ramach korzystania ze Sklepu i Platformy Użytkownik zobowiązuje się nie podejmować działań, które mogą negatywnie wpłynąć na bezpieczeństwo i poprawność działania Sklepu i Platformy.
- Niedozwolone są jakiekolwiek próby uzyskania dostępu do zasobów Sklepu i Platformy do których dostępu Użytkownik nie ma uprawnień.
- Niedozwolone jest korzystanie przez Użytkownika z jakichkolwiek zautomatyzowanych narzędzi wysyłających dane do serwerów Sprzedawcy lub pobierających z nich dane.
- Sklep umożliwia dodawanie przez Użytkowników opinii o Usługach, Produktach i Kursach. Opinie te są weryfikowane przez Sprzedającego.
- Wystawienie opinii o Produkcie, Usłudze i Kursie w Sklepie jest możliwe wyłącznie przez zarejestrowanych Użytkowników, którzy zakupili dany Produkt, Usługę lub Kurs.
- Platforma nie umożliwia dodawania przez Użytkowników opinii o Usługach, Produktach i Kursach.
- Historia nauki w ramach Usługi jest przechowywana na Koncie Użytkownika przez okres dwóch lat od chwili ostatniego logowania przez Użytkownika na Koncie Użytkownika, a w przypadku złożenia przez Użytkownika dyspozycji o usunięciu Konta Użytkownika usuwana jest ona automatycznie.
- W przypadku złożenia przez Użytkownika dyspozycji o usunięciu Konta Użytkownika, Użytkownik traci dostęp do Platformy i dostępnych na niej Produktów, Kursów oraz zakupionych – aktywnych Usług.
Zakup Usługi i Produktu
- Użytkownik z poziomu Konta Użytkownika może dokonać zakupu w Sklepie Produktu, a także Usługi lub Kursu w modelu subskrypcyjnym na wybrany przez Użytkownika okres czasu, z zastrzeżeniem, że Kurs może być dostępny przez z góry określony czas przez Sprzedawcę.
- Zakup w Sklepie Usług, Produktów i Kursów wiąże się z obowiązkiem zapłaty ceny za Produkty, Kursy i wybrane warianty Usług.
- Z chwilą zapłaty ceny za Produkt, Usługę lub Kurs dochodzi do zawarcia Umowy na udostępnienie Usługi/Kursu, dostarczenie Produktu.
- Subskrypcja na zakup Usługi lub Kursu nie jest odnawiana automatycznie.
- Po wygaśnięciu subskrypcji do zakupionej Usługi lub Kursu dostęp do Usługi i Kursu jest blokowany automatycznie. Użytkownik celem dalszego korzystania z Usługi lub Kursu zobowiązany jest do ponownego zakupu Usługi i Kursu w Sklepie w wybranym przez Użytkownika modelu subskrypcyjnym.
- Modele subskrypcyjne dostępne w Sklepie dają możliwość zakupu dostępu do Usługi i Kursu udostępnianej na Platformie na wskazane poniżej okresy czasu:
- 1 miesiąc liczony jako 30 dni od dnia otrzymania dostępu do Usługi/Kursu;
- 3 miesiące liczone jako 90 dni od dnia otrzymania dostępu do Usługi/Kursu;
- 6 miesięcy liczone jako 180 dni od dnia otrzymania dostępu do Usługi/Kursu,
Z zastrzeżeniem, że Sprzedawca zastrzega sobie prawo do udostępnienia niektórych Kursów przez z góry ograniczony czas.
Płatności
- Płatność za Produkt, Usługę lub Kurs następuje w wysokości zgodnej z cennikiem wskazanym w Sklepie. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania czasowej promocji na wybrane modele subskrypcyjne Usług i Kursów lub Produkty.
- Odpłatność za wybraną przez Użytkownika subskrypcję na Usługę i Kurs lub wybrany przez Użytkownika Produkt odbywa się z góry w formie elektronicznej za pośrednictwem zewnętrznej platformy Przelewy24.
- Dostęp do Produktu jest uruchamiany w postaci możliwości pobrania Produktu przez Użytkownika po zalogowaniu na Konto Użytkownika na Platformie od chwili otrzymania przez Sprzedawcę od Przelewy24 informacji o dokonaniu zapłaty za Produkt przez Użytkownika.
- Kurs i Usługa uruchamiana jest na Koncie Użytkownika w postaci udzielenia dostępu do kursów języka szwedzkiego online dostępnych na Platformie na wybrany przez Użytkownika okres czasu od chwili otrzymania przez Sprzedawcę od Przelewy24 informacji o dokonaniu zapłaty za Usługę przez Użytkownika z zastrzeżeniem pkt 6.6 powyżej.
- Odpowiedzialność w zakresie płatności dokonywanych przez Użytkowników za pośrednictwem Przelewy24 ponosi operator obsługujący transakcje w przewidzianym powszechnie obowiązującym prawem i własnymi regulaminami. Użytkownik powinien zapoznać się z tymi regulaminami, a w szczególności z regulaminem i polityką prywatności tego operatora, dostępnymi pod niżej wskazanymi linkami:
- https://www.przelewy24.pl/regulamin
- https://www.przelewy24.pl/polityka-prywatnosci
płacąc za pośrednictwem Przelewy24 Użytkownik akceptuje zasady płatności tego operatora.
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- Sprzedawca jest zwolniony podmiotowo z podatku od towarów i usług (VAT).
- W celu otrzymania faktury Użytkownik zobowiązany jest do podania niezbędnych danych wymaganych do jej wystawienia w trakcie procesu zakupowego w polu „uwagi do zamówienia” lub mailowo na adres info@svenskamedjulia.pl Faktura zostanie przez Sprzedawcę wystawiona i wysłana drogą elektroniczną na wskazany przez Użytkownika adres e-mail w terminie 7 dni od dnia zaksięgowania płatności.
Gwarancja satysfakcji i rekompensaty za przerwy w działaniu Sklepu i Platformy
- Sprzedawca gwarantuje nieprzerwany dostęp do Sklepu i Platformy 7 dni w tygodniu przez 24 godziny. W sytuacji konieczności przeprowadzenia prac konserwacyjnych Sprzedawca zobowiązuje się poinformować o nich z wyprzedzeniem Użytkownika nie mniejszym niż 24 godziny przed planowanymi pracami konserwacyjnymi w formie mailowej na adres e-mail przypisany do Konta Użytkownika. Sprzedawca wskazuje, że prace konserwacyjne nie będą trwały dłużej niż 48 godzin.
- W przypadku zawinionych przez Sprzedawcę przerw w dostępności Sklepu i Platformy, utrudnień w ich funkcjonowaniu, jak również w przypadku, gdy prace konserwacyjne będą trwały powyżej 48 godzin przez co Użytkownik nie ma możliwości korzystania w tym czasie z zakupionej Usługi, Użytkownik ma prawo do uzyskania rekompensaty w postaci przedłużenia trwania subskrypcji Usługi o czas niedostępności Platformy.
- Udzielona w niniejszym punkcie gwarancja nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta z tytułu nienależytego wykonania Umowy.
Własność intelektualna
- Treści dostępne w Sklepie i na Platformie w tym szczególności treść kursów do nauki szwedzkiego oraz Produkty stanowią własność Sprzedawcy i stanowią jego prawa własności intelektualnej.
- Treści udostępnione na Platformie w postaci Usług, Produktów i Kursów mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Użytkowników, którzy zakupili Usługę, Produkt lub Kurs.
- Użytkownicy, którzy zakupili Produkt, Usługę lub Kurs są uprawnieni do korzystania z nich wyłącznie na użytek osobisty bez prawa do ich dalszego rozpowszechniania.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji Usług w postaci ich rozszerzenia. W przypadku rozszerzenia Usług o dodatkowe elementy Użytkownik ma prawo do korzystania z nich w ramach wykupionej Usługi od chwili ich udostępnienia Użytkownikom na Platformie.
Okres obowiązywania Umowy oraz tryb i warunki odstąpienia od Umowy
- Użytkownik uprawniony jest w każdej chwili do zaprzestania korzystania z Platformy, w tym do skasowania Konta Użytkownika, poprzez kontakt mailowy na adres info@svenskamedjulia.pl
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia lub zablokowania dostępu do Konta Użytkownika w przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu lub braku logowania się przez Użytkownika do Konta Użytkownika przez okres ponad dwóch lat o czym Użytkownik zostanie poinformowany drogą mailową na przypisany do Konta Użytkownika adres e-mail.
- Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny, składając stosowane oświadczenie na piśmie lub elektronicznie w terminie 14 dni od dnia dokonania zakupu Usługi, Produktu lub Kursu. Treść oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Oświadczenie można przesłać do Sprzedawcy pocztą tradycyjną na adres ul. prof. Czesława Łuczaka nr 3, 88-300 Mogilno lub pocztą elektroniczną na adres info@svenskamedjulia.pl O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego lub data otrzymania wiadomości mailowej przez Sprzedawcę.
- W przypadku skutecznego odstąpienia przez Użytkownika od Umowy zgodnie z pkt 10.3 powyżej Umowę uważa się za niezawartą a Użytkownik otrzyma zwrot pieniędzy w tej samej formie, w której została dokonana płatność w terminie do 14 dni. Użytkownik uprawniony jest do wskazania Sprzedawcy innej formy zwrotu płatności.
- Prawo odstąpienia od Umowy, o którym mowa w pkt 10.3 powyżej nie przysługuje w sytuacji, gdy Sprzedawca poinformował Użytkownika przed rozpoczęciem świadczenia Usługi, Kursu lub udostępnieniem Produktu o tym że po rozpoczęciu świadczenia Usługi, Kursu lub udostępnieniu Produktu prawo do odstąpienia nie przysługuje a Użytkownik udzielił na to wyraźnej zgody.
Postępowanie reklamacyjne
Postępowanie w przypadku nieotrzymania Produktu, Usługi lub Kursu
- W przypadku, gdy Użytkownik nie otrzymał Produktu, Usługi lub Kursu informuje o tym niezwłocznie Sprzedawcę korespondencyjnie na adres ul. prof. Czesława Łuczaka nr 3, 88-300 Mogilno lub mailowo na adres info@svenskamedjulia.pl W przypadku, gdy Sprzedawca nie dostarczy Usługi, Produktu lub Kursu niezwłocznie lub w dodatkowym uzgodnionym przez strony terminie, Użytkownik może odstąpić do Umowy.
- Użytkownik może odstąpić od Umowy bez dodatkowego wzywania Sprzedawcy do dostarczenia Produktu, Usługi lub Kursu, jeżeli:
- Sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Produktu, Usługi lub Kursu;
- Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia Umowy jednoznacznie wynika, że określony termin dostarczenia Usługi, Produktu lub Kursu miał istotne znaczenie dla Użytkownika, a Sprzedawca nie dostarczył go w tym terminie.
Postępowanie w przypadku niezgodności Usługi, Produktu lub Kursu z Umową
- Jeżeli Usługa, Produkt lub Kurs nie jest zgodny z Umową, Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, może żądać doprowadzenia Usługi, Produktu i Kursu do stanu zgodności z Umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od Umowy w przypadku, gdy:
- doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
- Sprzedawca nie doprowadził Usługi, Produktu lub Kursu do zgodności z Umową;
- brak zgodności z Umową występuje nadal pomimo, że Sprzedawca podjął czynności do doprowadzenia Produktu, Usługi lub Kursu do stanu zgodnego z Umową;
- brak zgodności Usługi, Produktu lub Kursu jest na tyle istotny, że uzasadnia wniosek o obniżenie ceny lub odstąpienie od Umowy;
- z oświadczenia Sprzedawcy wyraźnie wynika, że nie doprowadzi od do zgodności Usługi, Produktu lub Kursu z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika.
- Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Usługi, Produktu lub Kursu do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Użytkownika, jeżeli jest to niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów po stronie Sprzedawcy.
- Użytkownik nie może odstąpić od Umowy jeżeli niezgodność Produktu, Usługi lub Kursu ma charakter nieistotny.
Postępowanie reklamacyjne
- Użytkownik uprawniony jest do złożenia reklamacji w zakresie niezgodności Usługi, Produktu lub Kursu z Umową drogą poczty tradycyjnej na adres ul. prof. Czesława Łuczaka nr 3, 88-300 Mogilno lub pocztą elektroniczną na adres mailowy info@svenskamedjulia.pl
- Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko;
- dane kontaktowe osoby składającej reklamację;
- nazwę Konta Użytkownika, którego dotyczy reklamacja;
- uzasadnienie reklamacji wraz ze wskazaniem wszystkich okoliczności;
- w przypadku reklamacji składanej w formie pisemnej podpis Użytkownika oraz datę.
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w formie wybranej przez Użytkownika tj. w formie pisemnej na adres korespondencyjny wskazany przez Użytkownika lub w formie mailowej.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do poproszenia Użytkownika o przesłanie dodatkowych informacji w zakresie złożonej reklamacji w zakresie niezgodności z Umową, a Użytkownik zobowiązuje się do współpracy w tym zakresie ze Sprzedawcą. W szczególności może to dotyczyć informacji o wykorzystywanym przez Użytkownika w celu korzystania z Produktu, Usługi lub Kursu środowisku cyfrowym celem ustalenia przyczyny niezgodności. W przypadku braku uzupełnienia przez Użytkownika reklamacji reklamacja jest pozostawiana bez rozpatrzenia.
Postanowienia końcowe
- Użytkownik może skontaktować się ze Sprzedawcą bezpośrednio poprzez:
- kontakt mailowy pod adresem info@svenskamedjulia.pl
- telefonicznie pod numerem telefonu +48696105020
- korespondencyjnie pod adresem: ul. prof. Czesława Łuczaka nr 3, 88-300 Mogilno
- Sprzedawca uprawniony jest do dokonywania zmian w Regulaminie pod warunkiem, że nie będą one mniej korzystne dla Użytkownika, z wyprzedzeniem 14 dni o czym Użytkownik zostanie poinformowany drogą elektroniczną na adres e-mail przypisany do Konta Użytkownika oraz zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie w uzasadnionych przypadkach w szczególności w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa, zakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji wymagające zawarcia ich w Regulaminie, zmiany redakcyjne, aktualizacja danych Sprzedawcy, zmian wymagań technicznych.
- W przypadku braku akceptacji przez Użytkownika wprowadzonych zmian do Regulaminu jest on uprawniony do wypowiedzenia Umowy w terminie do 30 dni od dnia poinformowania go o zmianie Regulaminu.
- Dla wszelkich stosunków prawnych wynikających z tego Regulaminu właściwe jest prawo polskie.
- Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jest uprawniony do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych:
- powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów;
- organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów;
- Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
- oraz poprzez unijną platformę internetową ODR dostępną pod adresem strony internetowej: https://ec.europa.eu/consumers/odr
- Załącznikami do niniejszego Regulaminu są:
- formularz odstąpienia od Umowy.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 14.08.2023.
Pobierz Formularz odstąpienia od umowy